Yvonneinghana.reismee.nl

Terug in Nederland

Hoi allemaal,

Vorige week ben ik teruggekomen uit Ghana en de afgelopen dagen heb ik wel even om moeten schakelen naar het westerse leven. Om jullie alvast een eerste blik van Ghana te laten zien heb ik wat foto's toegevoegd, hopelijk kun je samen met de verhalen een beeld vormen hoe het in Kpando is. Iedereen bedankt voor alle leuke reacties, ik heb ze met heel veel plezier gelezen!

Het was leuk om weer terug te zijn en ook aan deze reis houd ik veel leuke, grappige, bijzondere en indrukwekkende herinneringen over. Belevenissen en herinneringen die me altijd bij zullen blijven.

Groetjes, Yvonne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!